- Ma t/m vr 08:30-17:00
- 030 - 666 9020
- Mijn Repromat
Stappen die u kunt uitvoeren voordat u bij ons uw storing meldt.
Ondervind u nog steeds problemen? Bekijk onze supportpagina en meld uw storing via het serviceformulier. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met uw opnemen.
Stappen die u kunt uitvoeren voordat u bij ons uw storing meldt.
Ondervind u nog steeds problemen? Bekijk onze supportpagina en meld uw storing via het serviceformulier. Wij zullen zo spoedig mogelijk contact met uw opnemen.
In de handleiding van uw plotter staan diverse tips om uw plotter te onderhouden. Selecteer uw plotter op de supportpagina om de handleiding te bekijken.
Aan de achterkant van uw plotter vind u een sticker waarop het serienummer staat. Een overzicht van uw systemen met serienummers vindt u ook op het startscherm van uw Mijn Repromat account.
Dit doet u op de website van de leverancier. Op onze supportpagina selecteert u uw huidige systeem om doorverwezen te worden naar de website met daarop de drivers die te downloaden zijn.
U kunt via het menu van uw printer de firmware updaten. Zie hiervoor de handleiding van uw printer, te vinden via onze supportpagina. Selecteer uw systeem en u kunt de handleiding bekijken via de website van de leverancier van uw systeem.
Bekijk onze supportpagina met een overzicht van alle plotters en selecteer uw machine door hierop te klikken. Er opent een overzicht met de voor u relevante software en handleidingen.
U kunt uw supportvraag stellen via ons serviceformulier, wij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.