Hoe ervaren onze klanten de service van Repromat? Of het nu om responsetijd, gedrag, oplossend vermogen of nazorg gaat, onze klanten gaven ons er cijfers voor. En brachten tips in voor verbetering. Benieuwd naar de score?
Durf te vragen
Kwaliteit en tevredenheid. Twee belangrijke indicatoren voor de prestaties van een bedrijf. Bij Repromat willen we graag dat onze klanten tevreden over ons en onze producten zijn. Daar kom je pas écht achter als je er expliciet naar vraagt. Daarom hebben we onder onze klanten een klanttevredenheidsonderzoek gehouden. In een korte online enquête konden onze relaties anoniem hun ervaring met de diverse onderdelen van onze service met ons delen.
Positieve feedback
Klanten waren tot onze blijdschap zeer te spreken over de prestaties van hun aangeschafte systeem en de toegevoegde waarde van ons servicecontract. We scoorden voor de algemene tevredenheid een gemiddeld rapportcijfer van 8,1. We zijn natuurlijk erg blij met deze positieve score, maar gaan zeker niet achterover hangen.
Altijd in voor verbetering
Kleine verbeterpunten waren er ook en daar gaan we hard mee aan de slag. Om de processen nog soepeler te laten verlopen en onze bereikbaarheid te vergroten, gaan wij starten met de ontwikkeling van een tool waarmee onze klanten nog eenvoudiger foutmeldingen, bestellingen en storingen kunnen melden. Alles voor kwaliteit en tevredenheid! Wij willen hierbij alle respondenten bedanken voor hun feedback en waarderen de tijd die zij hebben genomen om bij te dragen aan een nog betere service en inzichten in de huidige knelpunten.
Heeft u tips of vragen voor ons? We horen ze graag! Neem contact met ons op.